كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو .

كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو

تعويض كليد خودرو در محل با خدمات الو كليد بخش دو

كليدهاي خودرو آسيب ديده يا خم شده

يك كليد خم شده به موردي گفته مي‌شود كه به طور قابل توجهي آسيب ديده، خم شده و يا ترك خورده باشد. قبل از اينكه كليدهاي ماشين خود را توسط خدمات كليد سازي ما تعويض كنيد لازم نيست منتظر يك قفل ساز خودرو باشيد. اگر متوجه شديد سوئيچ خودرو شما خم شده است، در اولين فرصت با ما تماس بگيريد و ما مي‌توانيم يك كليد جايگزين را در عرض چند دقيقه براي شما بسازيم. اگر شما زود با ما تماس بگيريد، زمان كمتري را از كليد آسيب ديده و خراب شده خود آزرده خواهيد شد. ما حتي مي‌توانيم در باز كردن قفل گاو صندوق به شما كمك كرده و مشكل را برطرف كنيم.

كليد اتومبيل به سرقت رفته يا گم شده

اگر كليدهاي ماشين خود را گم كرده‌ايد، يا حتي اگر آنها دزديده شده‌اند، به يك كليد تعويضي اتومبيل نياز خواهيد داشت. حتي اگر يك كليد يدكي داشته باشيد، اگر نمي‌توانيد ماشين خود را قفل كنيد، ممكن است نتوانيد به كليد يدكي دسترسي داشته باشيد. حتي اگر كليد يدكي در خانه خود داشته باشيد، اما كسي نباشد كه آن را براي شما بياورد به آن دسترسي نخواهيد داشت و قطعا نمي‌خواهيد تا دستيابي به آن درب خودرو خود را به صورت قفل نشده رها كنيد.

سوئيچ يدكي خودرو

بنابراين مي‌خواهيد يك فرد حرفه‌اي به محل شما اعزام شده و كليدهاي جايگزين ماشين را براي شما بسازد تا متناسب با قفل اتومبيل شما باشد. ما نه تنها مي‌توانيم در كوتاه‌ترين مدت مي‌توانيم به محل خودرو شما دسترسي داشته باشيم، بلكه مي‌توانيم هرگونه كليد تعويضي را در محل براي شما بسازيم. ما همچنين مي‌توانيم كليد‌هاي داراي كنترل از راه دور و انواع كليد ماشين داراي ايموبلايزر را براي شما تعويض كنيم و حتي در صورت نياز مي‌توانيم قفل‌هاي شما را تعويض كنيم. آيا كليد ماشين شما گم شده يا دزديده شده است؟ در كوتاه‌ترين زمان كليد يدكي جديدي براي خودروي شما خواهيم ساخت. شما ديگر بيرون ماشين قفل شده خود گير نخواهيد افتاد.

برش كليدهاي خودرو جديد براي قفل‌هاي آسيب ديده خودرو

اگر قفل اتومبيل شما توسط يك سارق اتومبيل تحت فشار قرار گرفته يا آسيب ديده است، ممكن است به نظر برسد سيستم كلي قفل و كليد ماشين شما خراب شده است. قفل اتومبيل شما ممكن است علت اصلي نارسايي كليد خودرو شما باشد. در حقيقت يك قفل معيوب ممكن است باعث آسيب به كليد ماشين شما شود.

در هر يك از اين موارد، با الو كليد تماس بگيريد تا افراد حرفه‌اي ما به محل خودرو شما مراجعه كنند، آنها مي‌توانند منبع مشكل را سريعا ارزيابي كرده و آن را براي شما برطرف كنند. اگر شما به خدمات تعمير قفل اتومبيل آسيب ديده نياز داريد يا به دنبال جايگزيني كليد‌هاي ارزان قيمت خودرو خود هستيد، ما در اينجا هستيم تا به شما در حل هر چه سريع‌تر اين مشكل با قيمتي مقرون به صرفه كمك كنيم.

هنگامي كه شما نياز به يك قفل‌ساز در نزديكي محل زندگي خود داريد تا به محل شما اعزام شود، شما مي‌توانيد با شماره تلفن ما تماس بگيريد و نمايندگان خدمات مشتريان ما نزديك‌ترين قفل ساز موجود در منطقه را به محل شما ارسال خواهند كرد. ما يك شبكه قفل ساز متحرك را در سراسر شهر مديريت مي‌كنيم و تنها در عرض چند دقيقه به شما كمك خواهيم كرد. ما در تمامي روزهاي هفته در خدمت شما هستيم، حتي در صورتي كه شما براي ساخت و رفع مشكل قفل و كليدتان عجله داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۸:۰۷ توسط:mehdi موضوع: