كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو .

كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو

تعويض كليد ماشين در محل با خدمات الو كليد بخش يك

آيا كليد ماشين شما گم شده، به سرقت رفته يا به هر نحوي آسيب ديده است و قفل درب خودروي شما را باز نمي‌كند؟ نياز به خدمات جايگزيني كليد ماشين ممكن است در صورت بروز هر گونه خرابي، آسيب يا جانمايي اشتباه ايجاد شود. ما در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته در شبانه روز خدمات تعويض سوئيچ خودرو را در اختيار شما قرار مي‌دهيم. در حال حاضر براي استفاده از خدمات تعويض كليد سريع و مقرون به صرفه با قيمت‌هاي مناسب بدون توجه به مدل يا سال ساخت خودروي خود، با ما تماس بگيريد.

تعويض سوئيچ خودرو

زماني كه دندانه‌هاي كليد در اثر استهلاك به گونه‌اي خراب شده باشند كه قادر به باز كردن قفل درب خودروي شما نباشند، شما ممكن است نياز به تعويض كليد خودروي خود داشته باشيد. گاهي اوقات سوئيچ خودرو تنها پس از چندين بار تلاش براي باز كردن درب ماشين كار مي‌كند. اين يك هشدار است كه سوئيچ خودروي خود را بايد به سرعت تعويض كنيد، زيرا در تلاش بعدي ممكن است ديگر درب ماشين شما را باز نكند! مهم است كه زمان خراب شدن سوئيچ خودرو خود را پيش بيني كنيد، چرا كه در اين صورت مي‌توانيد بلافاصله با يك قفل ساز با تجربه مانند الو كليد تماس بگيريد تا مشكل شما را برطرف كند.

كليدهاي تعويضي خودرو پس از استخراج

راه‌هاي زيادي براي استخراج يك كليد ماشين كه در قفل گير كرده است وجود دارد. اكثر مردم سعي مي‌كنند كليد خودرو را خودشان جدا كنند و حتي اگر كليد باعث خرابي يا آسيب رساندن به قفل نشود، اين فرآيند اغلب مي‌تواند به خود كليد آسيب برساند.

حتي زماني كه بسياري از متخصصان كليد را از درون قفل استخراج مي‌كنند، اين احتمال وجود دارد كه قفل يا كليد آسيب ببينند.

سوئيچ خودرو

به همين دليل است كه اگر نياز به استخراج كليد گير كرده داشته باشيد، بايد با تكنسين‌هاي قفل ساز حرفه‌اي ما تماس بگيريد. ما نه تنها با آخرين فن آوري‌ها و انواع كليدي كه در اتومبيل‌هاي قديمي و جديد نصب شده‌اند، آشنا هستيم، بلكه خدمات ما با بهترين كيفيت و با استفاده از مواد اوليه مرغوب خواهد بود. اين به اين معني است كه كليد يدكي جديد مانند مدل فابريك آن به راحتي قفل‌هاي خودرو را باز و بسته خواهند كرد.

حتي اگر قفل ساز ديگري قبلا كليد را استخراج كرده و باعث آسيب شده باشد، ما مي‌توانيم قفل شما را به بهترين نحو ممكن تعمير كنيم و كليد يدكي مناسب با آن را بسازيم. خدمات ما براي تعمير قفل و تعويض كليد خودرو بسيار سريع و مقرون به صرفه هستند به طوري كه تماس با ما براي تعمير آسيب‌هاي آن اغلب باعث صرفه جويي در وقت و پول شما مي‌شود!

كليد ماشين خراب شده

اگر كليد ماشين شما واقعا خراب شده باشد، بايد بلافاصله براي دريافت كمك تماس بگيريد. با تماس با خط تلفن 24 ساعته الو كليد، قفل سازان با تجربه ما، كار شما را آسان مي‌كنند تا بتوانيد ماشين خود را بدون تاخير به جاده برگردانيد. البته بايد توجه داشته باشيد، در زمان مراجعه پرسنل الو كليد مدارك ماشين را همراه داشته باشيد تا كار باز كردن قفل درب خودروي شما در كوتاه‌ترين زمان انجام شود.

خرابي كليدهاي اتومبيل اغلب هنگامي كه در قفل اشتباه استفاده مي‌شوند، ممكن است بيش از آنچه تصور مي‌كنيد رخ دهند! افرادي كه كليد‌هاي ديگري را در حلقه قفل قرار مي‌دهند، اغلب اين اشتباه را مرتكب مي‌شوند كه تصور مي‌كنند كه فقط كليد در قفل گير كرده و نياز به اعمال كمي فشار براي باز كردن قفل دارد.

 

اگر اين اتفاق براي شما رخ دهد، بلافاصله با خدمات ارزان قيمت ما تماس بگيريد تا متخصصان مجرب ما در كوتاه‌ترين زمان ممكن به محل شما ارسال شوند و مشكل را به طور حرفه‌اي ارزيابي و رفع كنند. ما مي‌توانيم مشكل كليدهاي ماشين شما را شناسايي و رفع كنيم، ريموت يا كليد تعويضي براي همه مدل‌هاي ماشين در دسترس هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۹:۴۲ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :