كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو .

كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو

سوئيچ خودرو هميشه همراه شماست اگر گم شود چه كار بايد كرد

سوئيچ خودرو را تا به حال گم كردهايد؟ شايد براي اين موضوع عذاب آور راههاي‌ بسيار زيادي را در پيش گرفته باشيد. اين كه در كيف خود يك سوئيچ زاپاس را داشته باشيد يا در خودِ ماشين يك سوئيچ را مخفي كرده باشيد. 

ولي ما در اين مقاله ميخواهيم شما را با روشي آشنا كنيم كه اگر سوئيچ خودرو را گم كرديد با ايمنترين روش ممكن، آن را به دست آوريد بيآنكه احتمال سرقت خودرو خود را بالا ببريد. بله بسياري اوقات مخفي كردن يك كليد يدكي در ماشين سبب ميشود كه شما احتمال سرقت ماشين خود را بالا ببريد. سوئيچ خودرو جايي در زير موكت صندوق عقب ندارد.

سوئيچ خودرو شما هر چه قدر هم كه خوب مخفي شده باشد باز هم قابل باز يابي است و اين راهي است كه تمام سارقان ميدانند پس به هيچ عنوان سوئيچ خودرو را داخل ماشين پنهان نكنيد، زيرا سارقان با اندكي گشتن ماشين، آن را مييابند و به راحتي ماشين شما را ميذردند.

اما چاره چيست به خصوص اگر از آن دسته افراد هستيد كه سوئيچ خودرو را به راحتي گم ميكنيد. شما دو راه داريد يا سوئيچ يدكي خودرو را در جايي مخفي كنيد كه در هنگام گم كردن آن به آن دسترسي داشته باشيد و يا راهي بهتر را درپيش بگيريد.

الو كليد اساسا براي شما سرويس هاي متنوع خود را بنا كرده است. كافي است با ما تماس بگيريد و به سرعت يك كليد يدكي از ماشين خود را دريافت كنيد. اما چرا الوكليد بهترين راه به دست آوردن كليد يدكي خودرو است. اين موضوعي است كه در چند سطر آينده به آن ميپردازيم.

 مزيت استفاده از سرويس الوكليد براي ساخت سوئيچ خودرو

ساخت سوئيچ خودرو

اين روزها بيشتر خودروها از ايموبلايزر در سوئيچ خودرو خود استفاده ميكنند. اين سيستم يك سيستم ارسال كد نرم افزاري به كامپيوتر خودرو ميفرستد تا اين قسمت حياتي شروع به كار كند. اساسا براي دزدي بيشتر خودروهاي توليد شده بعد از سال 2013 نياز به هك كردن ايموبلايزر است. اما اين مكانيسم با سوئيچ خودرو شما كار ميكند يعني فقط بايد سوئيچ خودرو شما كد ياد شده را به كامپيوتر ECU بفرستد.

كار ايموبلايزر همان اندازه كه كار دزدها را مشكل ميكند كار ساختن سوئيچ يدكي خودرو را هم سخت ميكند. با استفاده از اين روش كد گذاري سرقت خودروها بسيار كم شد اما اگر سوئيچ خودرو شما گم شد بايد حتما به يك كليد ساز مجاز و البته معتبر مراجعه كنيد يا آن كه يك كليد سازي خوب و با كيفيت را به نزد خود فرا بخوانيد مانند الوكليد.

اما براي اين كه كار ساختن سوئيچ خودرو يدكي شما راحت تر انجام شود. به چند نكته مهم توجه كنيد.

  1. كليد يدكي خود رو را در جايي مناسب به غير از ماشين نگه داريد.
  2. سوئيچ خودرو براي باز كردن خودرو در كنار سوئيچ يدكي داشته باشيد.
  3. اگر ماشين شما داراي مستر كليد و يا كارت سوئيچ است به هنگام فراخواندن الوكليد آن را در كنار داشته باشيد.
  4. حتما كارت ماشين و مدركي شناسايي براي احراز هويت مالك ماشين را به همراه داشته باشيد.

اما اگر در مسافرت سوئيچ شما گم شد چه كار بايد كرد

هميشه در مسافرتها مدارك شناسايي خودرو را در جايي به غير از خود ماشين نگهداريد همين بهترين راهكار است اين واقعيتي است كه ماشين شما بايد كاملا باز شود يعني نه تنها سوئيچ خودرو بلكه سوئيچ يدكي قفل فرمان هك ايموبلايزر نيز بايد صورت بگيرد پس حتما اگر در تهران به سر مي بريد الو كليد را در كنار خود بدانيد.

باز كردن  قفل خودرو بدون هرگونه تخريب

باز كردن قفل ماشين

هك ايموبلايزر براي ساخت سوئيچ خودرو يدكي، هميشه ميتواند با از دست رفتن كامپيوتر و قفل سنگين آن همراه باشد اين موضوع به خصوص در خودروهايي كه بايد كد ايموبلايزر از برخي اعداد مانند شماره شاستي استخراج شود، بسيار صورت ميگيرد. الو كليد در اين مواقع بهترين كارشناسان خود را براي ساخت سوئيچ يدكي خودرو ارسال ميكند تا به سرعت بتوانيد بدون كوچكترين خسارتي سوئيچ يدكي خود را بسازيد.

گم كردن سوئيچ خودرو موضوع بسيار اعصاب خرد كنيد است اما شما الو كليد را در كنار خود داريد پس راحت باشيد. هيچ مشكلي وجود ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۹:۱۵ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :