كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو .

كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو

چگونه يك گاو صندوق را باز كنيد بخش دو

3. صفحه شماره‌گيري را در جهت ساعتگرد بچرخانيد و با دقت به صداي دو كليك در كنار يك ديگر گوش دهيد: به آرامي آن را بچرخانيد تا متوجه موقعيت صحيح صفحه شماره‌گيري شويد.

· يك كليك نسبت به ديگري آهسته‌تر خواهد بود، چرا كه قطعه‌اي كه صدا را ايجاد مي‌كند به سمت يك طرف شيب‌دار است.

· شما در حال گوش دادن به صدايي هستيد كه نوك سوزن در حال حركت، زماني كه در زير بازوي اهرمي لغزش مي‌كند ايجاد خواهد كرد. هر يك از اين قطعات به هنگام عبور از اهرم “كليك” مي‌كنند.

· منطقه تماس به بخشي اطلاق مي‌شود كه صفحه شماره‌گير بين اين دو كليك‌ها قرار مي‌گيرد.

4. دوباره قفل را تنظيم كرده و اين كار را تكرار كنيد: صفحه شماره‌گير را چند مرتبه در جهت عقربه‌هاي ساعت بچرخانيد، سپس هنگامي كه آن را به آرامي در جهت ساعتگرد مي‌چرخانيد به صداي آن گوش كنيد

· صداي كليك در مقايسه با بقيه صداها ضعيف‌تر يا مبهم‌تر است. اين روند را دو يا سه بار تكرار كنيد و الگوي دو كليك در اين نزديكي را در يك منطقه ثابت از صفحه شماره‌گيري صحت سنجي كنيد.

پيدا كردن منطقه تماس

5. صفحه شماره‌گيري را در جهت ساعتگرد بچرخانيد تا زمانيكه موقعيت صفحه شماره‌گيري در مقابل صداي دو كليك قرار بگيرد: هنگامي كه محل دو كليك (منطقه تماس) را پيدا كرديد، صفحه شماره‌گيري را 180 درجه بچرخانيد تا دقيقا در مقابل موقعيت آن قرار بگيرد.

· از اين منطقه تحت عنوان پاركينگ چرخ‌ها ياد مي‌شود. شما چرخ‌ها را در اين محل قرار داده‌ايد و مي‌توانيد با چرخاندن صفحه شماره‌گيري و شمارش تعداد، آنها را انتخاب كنيد.

6. صفحه شماره‌گيري گاو صندوق را در جهت عقربه‌هاي ساعت بچرخانيد و هر زماني كه به نقطه اصلي رسيديد به آن گوش دهيد. هر بار كه به نقطه‌اي كه چرخ دنده‌ها را در آن پارك كرده‌ايد مي‌رسيد به صداي آن دقيق توجه كنيد.

· به ياد داشته باشيد هنگامي كه به موقعيت پارك شده مي‌رسيد كه 180 درجه از منطقه تماس اصلي كه قبلا پيدا كرده‌ايد فاصله دارد، به صداي آن دقيقا گوش دهيد.

· اولين بار كه از اين موقعيت عبور مي‌كنيد، بايد يك صداي كليك به هنگام درگير شدن چرخ دنده بشنويد و سپس شروع به گوش دادن به صداي چرخ دنده كنيد.

· بعدها، اگر فقط يك چرخ دنده اضافي وجود داشته باشد، شما يك صداي كليك خواهيد شنيد.

7. به چرخش ادامه دهيد و تعداد كليك‌هايي كه مي‌شنويد را به ياد داشته باشيد: فقط تعداد كليك‌هايي كه در منطقه پارك شده قابل شنيدن هستند را شمارش كنيد.

· اگر صداي كليك‌هاي زيادي مي‌شنويد يا متوجه صداي كليك در موقعيت اشتباه مي‌شويد، ممكن است هنگام پارك كردن چرخ دنده اشتباهي مرتكب شده باشيد.

دوباره از ابتداي اين بخش شروع كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه صفحه شماره‌گيري گاو صندوق را به طور كامل با دادن چند چرخش اضافي تنظيم كنيد.

· اگر هنوز با مشكل مشابهي مواجه هستيد، به احتمال زياد گاو صندوق كه شما در حال استفاده از آن هستيد، مي‌تواند مجهز به تكنولوژي Anti Cracking باشد. ممكن است لازم باشد با يك قفل ساز حرفه‌اي تماس بگيريد.

8. تعداد كل كليك‌ها را يادداشت كنيد: هنگامي كه از نقطه مورد نظر عبور مي‌كنيد و هيچ صداي كليك اضافي نمي‌شنويد، به تعداد كل كليك‌ها توجه داشته باشيد. اين تعداد چرخ‌ها در قفل تركيبي است

· هر چرخ دنده مطابق با يك عدد در تركيب است، بنابراين شما اكنون مي‌دانيد كه تعداد اعدادي كه شما نياز به وارد كردن داريد چقدر است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۹:۲۱ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :