كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو .

كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو

اندازه گيري قفل درب

قفل درب

پيدا كردن قفل مناسب براي درب متكي به اندازه‌گيري مناسب است. اين اندازه‌گيري از لبه درب تا مركز سوراخ براي مكانيزم قفل درب صورت مي‌گيرد. رايج‌ترين اندازه‌ براي قفل‌هاي مسكوني، 4/3 2 اينچ و 8/3 2 اينچ است. همچنين بايد حفره و فضاي قفل را نيز اندازه‌گيري كنيد. سوراخ قفل قطر حفره‌اي است كه در آن قفل نشسته است، همان حفره‌اي كه براي اندازه گيري استفاده مي‌كنيد.

اندازه گيري فضاي قفل، فاصله بين دو سوراخ قفل است كه روي درب خود داريد، فرض كنيد شما يك قفل درب دستگيره‌اي استاندارد و يك قفل كليد خور داريد. اگر فقط يك قفل روي درب داشته باشيد، ديگر به اندازه گيري فضاي قفل نيازي نداريد. اما زماني كه تصميم داريد يك قفل جديد به درب اضافه كنيد بايد تمامي اندازه‌گيري‌ها را انجام دهيد و در جاي مناسب سوراخ كاري كنيد. اندازه‌گيري صحيح از انجام كارهاي اضافه خواهد كاست و از طرف ديگر اگر سوراخ كاري درست انجام نشود براي تصحيح آن ممكن است احتياج به تعمير كل درب پيدا كنيد.

هميشه بعد از تعويض قفل‌ها به تعداد مورد نياز كليد يدكي تهيه كنيد و در اختيار افراد قرار دهيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه در يك جاي محفوظ يك كليد يدكي داشته باشيد تا در مواقع لزوم بتوانيد از آن استفاده كنيد.

91924.jpg

جهت باز شدن قفل درب

جهت باز شدن درب به سمتي كه از آن طرف بايد در را باز كنيد، اشاره دارد. دانستن اين اطلاعات بسيار مهم و حياتي است كه بايد قبل از خريداري قفل درب بدانيد زيرا اين اطلاعات نوع قفل مورد نياز شما را تحت تاثير قرار مي‌دهد چرا كه چفت درب بايد در مسير و جهت درست قرار بگيرد.

به لولاهاي درب خود نگاه كنيد. دربي كه لولايش در سمت چپ است به يك قفل دست چپ نياز دارد كه معمولا با بسته بندي LH مشخص مي‌شود. درب با لولاهاي سمت راست به يك قفل دست راست نياز دارد كه داراي نشانه‌ي RH بر روي بسته بندي است.

1286012_700.jpg

درجه بندي قفل درب

درجه قفل شمار‌ه مهمي روي قفل درب است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. موسسه استاندارد ملي ايالات متحده (ANSI) درجه‌هايي را به قفل‌ها اختصاص مي‌دهد كه نشان دهنده كيفيت آنها در گذر زمان است. درجه‌ها از‌ 3 تا 1 هستند كه 3 نشان دهنده امنيت نسبي و ابتدايي و 1 نشاندهنده امنيت بالا است.

قفل‌هاي درجه پايين‌تر مدت زيادي كار نمي‌كنند و با اين كه قيمت به نسبت كمتري دارند اما بعد از مدتي كاركرد نياز به تعويض آنها پيدا خواهيد كرد. علاوه بر اين قفل‌هاي درجه‌ي 3 نمي‌توانند امنيت چنداني براي خانه شما ايجاد كنند و قفل‌هاي درجه‌ي 2 و 1 از اين نظر بهتر خواهند بود.

از نظر طراحي و ظاهر انواع مختلف قفل‌ها را مي‌توانيد پيدا كنيد. در زمان تهيه به استحكام آن توجه داشته باشيد و فقط از روي ظاهر آنها را انتخاب نكنيد. درب و سيستم قفل‌هاي آن اولين سد در مقابل ورود افراد مزاحم هستند و بايد به ايمني اين بخش از خانه و يا محل كار توجه زيادي شود. اگر از انواع ارزان قيمت و نامرغوب استفاده كنيد انتظار ايمني بالا را نبايد داشته باشيد.

كليد سازي الو كليد با داشتن كادري مجرب در تمامي ساعات شبانه روز آمادگي تعمير و يا تعويض قفل‌هاي شما را دارد. با ما تماس بگيريد تا تفاوت را احساس كنيد. افراد حرفه‌اي و باتجربه در كمترين زمان ممكن به محل شما آمده و خدمات مطلوب را به شما ارائه خواهند داد. انواع قفل‌ها را مي‌توانيد از ما با قيمت‌هايي مناسب تهيه كنيد و براي خانه و يا محل كار خود از آنها استفاده كنيد.

زماني كه متخصصين ما به محل شما اعزام مي‌شوند قطعات يدكي مورد نياز را به همراه دارند تا اگر نياز به تعويض قطعه‌اي باشد، آن را براي شما در كمترين زمان تعويض كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۰۰ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :