كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو .

كليد سازي ، كليد يدكي ، سوئيچ خودرو

7 مكان غير قابل پيش بيني كه شما مي‌توانيد كليد يدكي خود را پنهان كنيد

كليد يدكي را زير موكت جلوي درب ورودي پنهان نكنيد. در عوض آن را در يكي از اين 7 مكان غير قابل پيش بيني مخفي كنيد.

هميشه داشتن يك كليد يدكي براي خانه شما مي‌تواند يك ايده خوب باشد. اگرچه اين يك تهديد امنيتي آشكار است، همچنين مي‌تواند به شما در ورود به خانه‌تان  در صورت فراموش كردن كليد اصلي كمك كند. واضح است كه اين مي‌تواند از پرداخت هزينه‌هاي زياد به قفل ساز براي باز كردن درب جلوگيري كند.

كليد سازي الو كليد آماده ارائه خدمات به شما مي باشد تنها با 1763 تماس بگيريد

مي‌تواند از پرداخت هزينه‌هاي زياد به قفل ساز براي باز كردن درب جلوگيري كند.

با اين وجود، اگر نتوانيد به كليد يدكي خود دسترسي داشته باشيد، عملا قابل استفاده نخواهد بود. همچنين قرار دادن آن در جايي كه بيش از حد آشكار است، مانند زير يك گلدان، موكت پادري و يا سنگ نما، تقريبا مثل باز رها كردن درب خانه شما خواهد بود. به عنوان يك قاعده كلي، شما بايد كليد يدكي خود را در فاصله‌اي خيلي دور از درب ورودي اصلي خانه و همه مكان‌هاي رايج كه مردم تمايل به پنهان كردن كليد‌هاي يدكي خود دارند، نگهداري نكنيد.

اين كار فقط نياز به كمي خلاقيت و زمان دارد تا چند مكان مخفي براي كليد‌هاي يدكي در اطراف خانه‌تان  پيدا كنيد. در زير هفت مكان غير معمول وجود دارد كه مي‌توانيد براي پنهان كردن كليد يدكي خود از آنها الهام بگيريد.

مكان‌هاي غير معمول قرار دادن كليد يدكي

· پنهان كردن در زير سنگ ممكن است مكان مناسبي نباشد، اما در زير يك آبپاش يك مكان واضح نيست. آن را در زير زمين دفن كنيد، و تنها گوشه‌اي از آن را در بيرون از خاك قرار دهيد. اما به جاي آبياري چمن‌هاي شما، اين فقط ظرفي است كه كليدهاي شما را نگه مي‌دارد. اين هم مقرون به صرفه و هم غير قابل تشخيص است. البته اين در صورتي است كه شما يك آبپاش واقعي داشته باشيد، در غير اينصورت اين كار را نكنيد.

كليد يدكي

· پيدا كردن يك مكان در قاب پنجره براي پنهان كردن كليد كار دشواري نيست. شما مي‌توانيد يك قلاب و حلقه اتصال به كليد ضميمه كنيد و قطعه ديگر را در داخل لبه از پايين‌ترين بخش چارچوب پنجره خود نگهداري كنيد، به عنوان مثال در نزديكي پنجره يا واحد تهويه مطبوع. همچنين مي‌توانيد يك كليپ كاغذي يا يك قطعه كوچك رشته را به كليد متصل كنيد و آن را در يكي از درزها قرار دهيد به طوري كه فقط بخش بسيار كوچكي از سيم يا رشته در معرض ديد باشد كه خيلي جلب توجه نمي‌كند، بدين ترتيب مكان آن خيلي واضح نخواهد بود.

· كليد يدكي خود را در يك درخت جاساز كنيد كه احتمالا عجيب و غريب به نظر مي‌رسد. اما اگر شما در يك خانه با پوشش انبوهي از درختان زندگي مي‌كنيد، اكثر مردم به فكر بررسي تمام درخت‌ها براي پيدا كردن يك كليد نخواهند افتاد. يك درخت را در فاصله دوري از خانه خود انتخاب كنيد و يك حفره در تنه درخت ايجاد كنيد و كليد يدكي خود را درون آن قرار دهيد.

· براي امنيت بيشتر، تمام روش‌هاي فوق را اعمال كنيد و كليد يدكي را در نزديكي خانه همسايه خود قرار دهيد، البته اين در صورتي است كه به همسايگان خود اعتماد داشته باشيد. در اين صورت اگر كسي كليد را پيدا كند، احتمال كمي وجود دارد كه از آن براي باز كردن خانه كناري استفاده كند.

· براي اينكه يك گام فراتر برويد، سعي كنيد كليد را در خيابان بعدي يا حتي چند بلوك دورتر پنهان كنيد. تا زماني كه شما در معرض خطر نباشيد، مجاز خواهيد بود و مي‌توانيد به ياد داشته باشيد كه كليد خود را در كجا پنهان كرده ايد، لازم نيست نگران كسي باشيد كه آن را پيدا كند چرا كه نمي‌داند از آن در كجا استفاده كند.

· مخفي كردن يك كليد با استفاده از آهنربا نيز نسبتا رايج است، اما آنها دقيقا امن‌ترين نقطه براي مخفي كردن يك كليد يدكي نيستند. با اين حال، اگر شما در خانه نيستيد، اين بدان معني است كه كليد يدكي شما هم در خانه نيست. اين عاقلانه است كه كليد را با يك نوار چسب به يك آهنربا بچسبانيد و آن را در پشت وسيله‌اي آهني مانند چراغ روشنايي يا كنار پايه سايبان در حياط قرار دهيد. چرا كه در اينصورت با جابجايي شما در بزرگراه، كليد يدكي‌تان  در مكان خود باقي خواهد ماند.

· يك گزينه مشابه، در عين حال امن‌تر، استفاده از جعبه دريافت بسته‌هاي پستي است. بديهي است، اين دستگاه فقط زماني كار مي‌كند كه تركيب چهار رقمي آن را وارد كنيد. شما همچنين مي‌توانيد كليد يدكي ماشين خود را نيز بدون هيچگونه ترسي از دزديده شدن خودروي خود در اين جعبه‌هاي پستي، نگهداري كنيد.

هر كجا كه تصميم به مخفي كردن كليد خود داشته باشيد، سعي كنيد مكاني كه بيش از حد آشكار است را انتخاب نكنيد. اگر شما نياز به استفاده از كليد يدكي خود داشته باشيد، از نگه داشتن آن در محل قبلي خودداري كنيد. هر بار كه از آن استفاده مي‌كنيد، مكان مخفي آن را تغيير دهيد و پس از چند ساعت آن را جايگزين كنيد.

· همچنين از كليد يدكي براي باز كردن درب‌هاي جانبي خود استفاده كنيد و هيچ گاه براي درب ورودي اصلي خانه‌تان  از كليد يدكي استفاده نكنيد.

· اگر عادت به گم كردن كليدهاي خود داريد، ممكن است بخواهيد سيستم قفل درب خانه‌تان را ارتقاء دهيد يا از يك پد شماره‌اي يا حتي يك قفل هوشمند استفاده كنيد. در اينصورت مي‌توانيد با گوشي هوشمند خود آن را باز و بسته كنيد. اين باعث مي‌شود ديگر نيازي به كليد يدكي نداشته باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۸:۵۹ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :